Sunday, October 11, 2009

Apa2 la

Bismillah hirrahmanirrahim...

Dengan berakhirnya Ekspo Kampus semalam, berakhirlah jua tugas aku sebagai sebagai one of member of healtex.What can I say: that duty was very ...beneficial for me. To educate the public is not an easy task to do, but at least I gained experience: thats more important,at least for me.Sepanjang minggu ni gak la, bilik aku menjadi bilik paling bersepah, dengan kain yang bru diangkat bersepah2 merata, tu x kira lagi dengan sebaldi baju yang berendam yang tunggu nak dibasuh, dengan almari yang mcm tempat sampah plak aku tengok(hihi), meja studi yang cam tongkang pecah,bilik x bersapu bla..bla..tak sempat la katakan.Because of very tired i slept early( after Fbying(ni mmg aku x leh sangkal-walau sesibuk mana pun -mesti sign in kejap FB) tengok whats new).And sleep dengan timbunan kain2.Lantak la,esok aku kemasla. Dal, aku and Zati kat oftal stesyen.

Esok nya, bangun je tido, aku bersila atas katil tu memulakan upacara melipat kain,lepas habis susun baju, kemas meja, sapu sikit sampah.Dalam pukul 9 lebih, baru la ada rupa macam bilik aku tengok, baru la susun buku dan bersiap


2 untuk ke kelas pula. Baru lah ada mood nak study, betul tak?

No comments: